Helaas gaat de prednisonkuur dit weekend niet door! Vannacht had Seth een onrustige nacht waarin hij koorts kreeg. Christine is vanmorgen wel met hem naar het ziekenhuis gegaan. Daar kregen we te maken met allerlei zaken die voor vertraging zorgden: er was geen arts beschikbaar die het infuus bij Seth kon prikken, er moest bloed geprikt worden om te controleren waar de koorts vandaan kwam, en uiteindelijk werd bepaald dat de koorts inmiddels zo hoog was (meer dan 39 graden, met paracetamol) dat de arts de prednisonkuur niet door wilde laten gaan. Helaas werd dat pas om 18:00 uur definitief besloten, zodat Christine en Seth uiteindelijk de hele dag voor niets in het ziekenhuis zijn geweest.
Seth is weer thuis om te herstellen van de griep, want we gaan er van uit dat dit de oorzaak is. Hij is flink ziek, heel erg moe door de afgelopen dag, en zijn temperatuur daalt nog nauwelijks, ondanks de paracetamol. Inmiddels heeft hij ook weer een (neus)sonde omdat het eten en drinken door de koorts niet meer gaat. Als de koorts weg is, zal er een nieuwe kuur worden ingepland. Al met al een teleurstellende gang van zaken, maar het is voor nu niet anders. Bidden jullie mee dat Seth snel weer opknapt?