Via deze blog willen we u op de hoogte houden van het leven van en met Seth. Seth is een bijzonder kind; hij heeft polymicrogyrie en als gevolg daarvan epilepsie. Op deze manier willen we u laten weten hoe het met hem gaat. We waarderen het als u voor hem wilt (blijven) bidden.
vrijdag 15 februari 2013
Prednison-kuur van 22-24 februari
Vandaag kregen we al een oproep uit het Sophia voor de prednisonkuur van Seth. Volgend weekend, van vrijdag 22 februari tot (in principe) zondag 24 februari wordt hij opgenomen en krijgt hij via een infuus in zijn handje deze kuur. Het is de bedoeling dat steeds één van ons overdag en 's nachts bij hem blijft. We zouden het fijn vinden als jullie mee willen bidden dat dit zal helpen om de epilepsie tot rust te brengen, en ook dat de opname niet te vermoeiend of belastend voor Seth zal zijn.