vrijdag 15 februari 2013

Prednison-kuur van 22-24 februari

Vandaag kregen we al een oproep uit het Sophia voor de prednisonkuur van Seth. Volgend weekend, van vrijdag 22 februari tot (in principe) zondag 24 februari wordt hij opgenomen en krijgt hij via een infuus in zijn handje deze kuur. Het is de bedoeling dat steeds één van ons overdag en 's nachts bij hem blijft. We zouden het fijn vinden als jullie mee willen bidden dat dit zal helpen om de epilepsie tot rust te brengen, en ook dat de opname niet te vermoeiend of belastend voor Seth zal zijn.