Via deze blog willen we u op de hoogte houden van het leven van en met Seth. Seth is een bijzonder kind; hij heeft polymicrogyrie en als gevolg daarvan epilepsie. Op deze manier willen we u laten weten hoe het met hem gaat. We waarderen het als u voor hem wilt (blijven) bidden.
zaterdag 18 mei 2013
Grappig ...
Dat de medicatie die Seth gebruikt regelmatig wijzigt, is voor de meesten wel bekend. Na de laatste wijzigingen afgelopen week krijgen we deze mooie kleurenmix! Dit is een deel van de medicijnen die hij gebruikt.