zaterdag 19 april 2014

Weekendverlof


Even een kort berichtje om te laten weten dat Seth het Paasweekend met verlof thuis is! De koorts is nu twee dagen achter elkaar weg gebleven. Verder is het vooral afwachten wat de opbouw van het dieet en de afbouw van de medicatie voor effect gaan hebben, en dat kan ook thuis. Maandag gaan we aan het eind van de dag weer terug naar Rotterdam voor verder overleg en afstemming. Dan weten we waarschijnlijk ook hoeveel dagen Seth nog moet blijven. Nu gaan we even lekker genieten van een ontspannen weekend met het gezin thuis!

(Op de foto's: in de nieuwe hal van het Sophia, Seth speelt met z'n handjes en ontdekt 'schaduw' :-)

Iedereen een mooi Paasweekend gewenst!