(Op de foto's: in de nieuwe hal van het Sophia, Seth speelt met z'n handjes en ontdekt 'schaduw' :-)
Iedereen een mooi Paasweekend gewenst!
Via deze blog willen we u op de hoogte houden van het leven van en met Seth. Seth is een bijzonder kind; hij heeft polymicrogyrie en als gevolg daarvan epilepsie. Op deze manier willen we u laten weten hoe het met hem gaat. We waarderen het als u voor hem wilt (blijven) bidden.