Vanmorgen werd hij weer rillerig en koortsig (40.2) wakker. Alles beeft en schokt dan aan zijn lijfje. Omdat drinken toch heel belangrijk is bij zo’n hoge temperatuur, hebben we besloten een sonde in te brengen. Hij is echt niet in staat om nu genoeg te drinken.
Vandaag was dus een chaotische dag voor het gezin: bezoekje aan de huisarts (die een oorontsteking constateerde), heel wat telefoontjes om weer een sondepomp te regelen; die hadden we weer terug gestuurd omdat Seth al een jaar zelf dronk. Weer terug naar de huisarts om een plasje in te leveren. Ondertussen moest Christine zelfgemaakte soep naar school brengen omdat Judith een bourgondische maaltijd op school had, in het kader van het thema Middeleeuwen. Daar hoorde natuurlijk ook een inloopmiddag bij. Gelukkig sprong een vriendin bij om Levi een keer naar school en weer naar huis te brengen.
Seth slaapt ondertussen heel wat uurtjes extra. Hij is heel moe, door de koorts, de slechte nacht, maar ook van de ervaring van een sonde in zijn neus. Hij niest veel om dat rare ding uit zijn neus te krijgen. Brood eten met een slangetje in je keel is ook een ervaring om van te kokhalzen. En dat er opeens iets warms door je neus stroomt en een vol gevoel in je buik geeft, daar wordt je toch even stil van.