Vandaag heeft Seth met ons Koninginnedag meegevierd: kijk maar naar onderstaande foto!
En na deze feestelijke dag gaan we ons voorbereiden op de ziekenhuisopname voor de PEG-sonde. Die is namelijk vervroegd naar deze week. Donderdag 2 mei wordt Seth opgenomen op afdeling Kikker van het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht. Vrijdag 3 mei vindt de operatie plaats. Als alles goed gaat, mag hij zondag weer mee naar huis. Wij hopen afwisselend bij Seth te zijn, ook in de nachten. De avond voor de operatie mogen Judith, Naomi en Levi alle drie bij een vriendje of vriendin gaan logeren. Wat voor ons prettig is, omdat we dan beiden op de dag van de operatie in het WKZ kunnen zijn, en voor hen het vakantieplezier vergroot.
Wilt u meebidden voor een goed verloop van de operatie en het herstel daarna?
