vrijdag 3 mei 2013

Operatie achter de rug

De operatie is achter de rug! Vanmorgen rond 11 uur mocht Seth naar de operatiekamer. Het onder narcose gaan, waar Leendert bij was, verliep heel goed: Seth was onder de indruk van de lampjes en “bliepjes”, en ging heel rustig onder zeil. Daarna moesten we zo’n anderhalf uur wachten tot hij weer op de uitslaapkamer was. Christine is daar naar hem toegegaan. Seth werd onrustig huilend wakker, en heeft wat morfine tegen de pijn gekregen. Daarna zakte hij weer in slaap en werd na twintig minuten wat minder huilerig wakker. Terug op zijn kamer is hij heerlijk verder gaan slapen, en dat doet hij nu (rond vier uur) nog steeds!

Morgen krijgt hij halve voedingen via de nieuwe sonde, en zondag hele voedingen. Als dat goed gaat, mag Seth zondagmiddag weer naar huis. Tegen die tijd laten we wel weer iets weten via de weblog.