dinsdag 3 september 2013

Opname voor prednisonkuur

Even een kort berichtje om te laten weten dat Seth a.s. vrijdag wordt opgenomen in het Sophia Kinderziekenhuis voor een 3-daagse prednisonkuur. Vrijdag wordt er eerst een EEG gemaakt om een beeld te krijgen van de epilepsie, en daarna krijgt hij iedere dag een gift prednison. Als alles goed gaat, mag hij zondag weer naar huis. Uiteraard zijn wij (om beurten) zowel overdag als 's nachts bij hem in het ziekenhuis