Via deze blog willen we u op de hoogte houden van het leven van en met Seth. Seth is een bijzonder kind; hij heeft polymicrogyrie en als gevolg daarvan epilepsie. Op deze manier willen we u laten weten hoe het met hem gaat. We waarderen het als u voor hem wilt (blijven) bidden.
dinsdag 3 september 2013
Opname voor prednisonkuur
Even een kort berichtje om te laten weten dat Seth a.s. vrijdag wordt opgenomen in het Sophia Kinderziekenhuis voor een 3-daagse prednisonkuur. Vrijdag wordt er eerst een EEG gemaakt om een beeld te krijgen van de epilepsie, en daarna krijgt hij iedere dag een gift prednison. Als alles goed gaat, mag hij zondag weer naar huis. Uiteraard zijn wij (om beurten) zowel overdag als 's nachts bij hem in het ziekenhuis