zondag 8 september 2013

Seth is weer thuis

Vandaag (zondag) is Seth weer thuisgekomen na de prednisonkuur. Vrijdag is er eerst een EEG-onderzoek geweest. Christine kon meekijken tijdens de EEG, en begreep toen dat er redelijk wat epilepsie te zien was. De definitieve uitslag krijgen we nog via de neuroloog. Het was dus goed dat Seth de kuur ging krijgen. Daarna kon er snel een infuus geprikt worden in zijn voetje waar hij de prednison door heeft gekregen.

De kuur is goed verlopen. Wel hebben we de indruk dat Seth er meer last van heeft dan vorige keren: hij ziet witjes, is slap en misselijk en gevoelig voor onrust. Gelukkig is hij nu weer thuis in zijn eigen omgeving, dus we hopen dat hij snel op zal knappen. Uiteraard hopen we ook dat hij minder last heeft van de epilepsie, maar dat zal komende dagen moeten blijken. Ook zullen er weer contacten volgen met de neuroloog over een eventuele bijstelling van de medicatie, en een nieuw EEG-onderzoek om het effect te zien. We houden jullie wel weer op de hoogte via de weblog!