zondag 22 september 2013

Trots!

We zijn heel trots op Seth en vriendinnetje Jasmijn! Ze hebben meegewerkt aan een hele mooie fotoshoot (samen met hun mama's en vriendin/PGB-er Liesbeth natuurlijk). Kijk maar op http://mth-arts.nl/2013/09/19/bijzondere-shoot-seth-jasmijn/